O mně aneb jak to všechno začalo

26.05.2015 12:31

Je mi 41. Jsem ta generace, která ještě začínala na ruštině /mimochodem, tady se můžete rusky naučit :)/ a k angličtině jsem se dostal až na gymplu. Něco jsem se za ty 4 roky z angličtiny naučil, dokonce z ní i odmaturoval – žádná sláva to ale nebyla, dostal jsem dvojku a to jen proto, že náš profesor zapomněl (nekecám), že je potřeba hned ten den vyhlásit výsledky a zmizel… Čekali jsme na něj přes 2 hodiny, chtěl mi dát 3, ale ostatní ho ukecali, že prý by mi zkazil maturitní vysvědčení /měl jsem navrženy už 3 jedničky/ a tak mi dal „za dva“. To byl tedy gympl.
Pak jsem pokračoval na vejšku /na aplikovaný vědy/ a tam, alespoň tedy co se týče angličtiny, to byl asi můj „vrchol“. Dokonce jsem měl některý předměty i v angličtině… Na vejšku jsem se pak ale vykašlal a odešel ke koním do Tachova /tam se ale spíše mluvilo německy, tak jak je to tady v Čechách u koní zvykem/ a znalost angličtiny se pomalu vytrácela…
 
Slušně jsem si ji oživil, když jsem byl několik sezón členem různých týmů, které organizovaly mezinárodní závody, hlavně v pětiboji – byly to akce typu Mistrovství Evropy i světa, světových pohárů a podobných velkých závodů – krásná doba, rád na to vzpomínám :)
Ale tahle doba skončila a moje angličtina uvadala a uvadala – a upřímně ani mi to nevadilo, nijak jsem ji k svému tehdejšímu ¨životu“ - píšu to v uvozovkách, páč to bylo spíše takové přežívání – nepotřeboval...
 
Až před pár měsíci se to změnilo – začal jsem díky své partnerce pomáhat v humanitární organizaci Art of Living /tady jsou stránky v češtině, alespoň tedy základ, ostatní v angličtině, jestli se chcete pocvičit :)/ a tam se prakticky jinak než anglicky nemluví a to je pro mě trošku handicap. Řekl jsem si tedy DOST, musím se tu angličtinu konečně pořádně naučit! Ale jak? Protože jsem člověk, který se aktuálně živí výrobou webových stránek, jevilo se mi přirozené zkusit nají nějakou jazykovou školu, která nabízí kurzy angličtiny online. Po dlouhém pátrání jsme našel a zvolil tuhle: ONLINE jazyky - angličtina online pro samouky, s. r. o.. Myslím, že jsem měl šťastnou ruku!
 
O tom jak se mi s nimi studuje, jak to probíhá, jak se zlepšuji by měly být články, které chci v tomto svém blogu psát (tak snad to nevyprokrastinuji!).
 
Let's go :)
 
Jarda Voldřich

Zpět

video-tipy-160x240.jpg

© 2015 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode