Jak pokračuji s angličtinou

06.03.2016 14:59

Tak koukám, že můj plán psát o mých pokrocích ve výuce angličtiny se nějak nedaří - ach ta prokrastinace /mimochodem, pokud je chorobné odkládání úkolů i vaším problémem, doporučuji podívat se na tuto stránku/...
 
Každopádně naštěstí neprokrastinuji samotné učení a řekl bych, že to přináší ovoce /takové spíše menší, ale lepší něco než nic, že :)/. Zvykl jsem si - až na výjimky - prakticky každý den kombinovat online lekce angličtiny od "Online jazyky" a praktické procvičování ve třech úrovních:
 
1) poslech anglických nahrávek
2) takzvaný "shadowing" neboli "stínování", tj. okamžité hlasité opakování anglických nahrávek
3) reálné mluvení anglicky s kamarády na Skype
 
Zatím bych tedy řekl, že mé učení angličtiny konečně nabralo správný směr a snad se mi povede na konci letošního roku absolvovat i jeden seminář v angličtině, bez toho, aby mně musel někdo tlumočit...
 
Držte mi palce a zase někdy nashle :)
 
Jarda Voldřich

Zpět

© 2015 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode